Svou zimní částí pokračuje Mediální kampaň turistického regionu Vysočina, která odstartovala v první polovině minulého roku a bude pokračovat až do února 2012. Cílem kampaně je seznámit obyvatele sousedních regionů s výhodami trávení volného času na Vysočině a nabídkou turistických služeb a možnostmi rodinné dovolené v našem kraji. Na tento účel bylo vyčleněno celkem 10 mil. Kč z toho 9,2 mil. Kč činí dotace z Regionálního operačního programu Jihovýchod.
V rámci zimní kampaně 2010-2011 byly již uveřejněny propagační inzeráty v Učitelských novinách i v regionálních mutacích celostátního deníku Právo. Následovalo umístění inzerce na hlavní straně internetového vyhledávače Seznam doplněné dalšími internetovými aktivitami, zejména reklamními bannery a komerčním sdělením v rubrice o cestování na serveru Novinky.cz. Tato navigace je propojena přímo se stránkami www.region-vysocina.cz, kde mohou zájemci nalézt ucelenou nabídku služeb a produktů cestovního ruchu jako inspiraci pro strávení svého volného času právě na Vysočině.
Počátkem ledna pak byl na rádiu Petrov pravidelně zařazen 30-ti sekundový reklamní rozhlasový spot. V říjnu 2010 byl také dokončen minutový letní reklamní klip, který bude propagovat možnosti rodinné turistiky na Vysočině v rámci promítání v síti multikin Cinestar od května 2011.
Zimní Vysočina je každému na dosah
- Podrobnosti