stred linka duveryObčané v kraji Vysočina, a nejen ti, mají opět možnost obrátit se se svými problémy a těžkostmi na odborníky Linky důvěry STŘED. 1. dubna od 9 hodin ráno jsou pracovníci Linky důvěry STŘED připraveni pomáhat lidem v krizi. „Skutečně se nejedná o aprílový kousek, velice vděčíme podpoře a vstřícnosti Kraje Vysočina, který se rozhodl sociální služby v našem kraji podpořit“, informovala vedoucí linky Tereza Nekulová.

„Činnost obnovujeme ve všech oblastech pomoci a to telefonické, chatové i emailové. Z ekonomických důvodů jsme ovšem byli nuceni upravit provozní hodiny. Provozní doba linky je nyní každý den od 9 do 21 hodin.“ prohlásila Nekulová.

REKLAMA

Linka důvěry STŘED zahájila svůj provoz v květnu 2007. Pomoc poskytovala všem lidem, především z kraje Vysočina, kteří se ocitli v obtížné životní situaci, kterou nemohli či neuměli zvládnout vlastními silami. Každý den pracovníci linky naslouchali příběhům volajících a provázeli je jejich nelehkým životním obdobím. Pokud jste na svém telefonu vytočili čísla 775 22 33 11 nebo 568 44 33 11 ozvalo se vám na druhé straně drátu „Linka důvěry STŘED, dobrý den.“ Ovšem v březnu tohoto roku  jste mohli slyšet pouze hlasovou zprávu informující o ukončení činnosti linky důvěry. Ta byla ukončena na základě nulové podpory od Ministerstva práce a sociálních věcí a rozběhnout se mohla až po intervenci vedení Kraje Vysočina.  

„Jsme rádi, že Kraj Vysočina považuje služby Linky důvěry STŘED za smysluplné a rozhodl se nás finančně podpořit“, říká Nekulová „Linka se za svou existenci dostala do podvědomí občanů a získala své místo mezi sociálními službami na Vysočině. Meziroční více jak 50% nárůst kontaktů hovoří za vše. Jsme rádi, že se lidé budou moci opět na naše telefonní čísla dovolat.


Praha a okolí plné novinek a aktuálních informací

Jižní Čechy plné novinek a aktuálních informací

Facebook i-Vysočina.cz